Konkurenční boj mezi automobilkami vyžaduje neustálé inovace a moderní technologie. Mezi nejnovější zbraně Renaultu budou blockchain a digitální aktiva. R3NLT, jak se sektor Web3 v Renault bude jmenovat, pomůže lépe identifikovat zákazníky se značkou.
výročí Renaultu 5, ikonického modelu 70. let bylo pro automobilku ideální příležitostí vstoupit do Web3. Renault tak odhaluje svoji první sbírku 1972 nezaměnitelných tokenů s názvem genR5. Mintování začne 15. prosince na speciální platformě k tomu určené. Držitelé NFT budou mít několik výhod:
- přístup k eventům organizovaným Renaultem
- privilegované testovací jízdy aut
- setkání s manažery Renault, zejména z oddělení designu
- možnost zúčastnit se výstav Renault v předpremiéře
- exkluzivní návštěvy míst, které ještě nikdy nebyly veřejnosti ukázány
Zajímavostí je, že Renault nabídne svým klientům vstup do Web3, aniž by museli používat kryptoměny. NFT se totiž budou dát koupit také klasicky prostřednictvím bankovní karty. Automobilka tak vyřešila současný problém Web3, kterým je právě komplikovanost pro běžné lidi při přechodu z Web2 do Web3 přes kryptoměny.
Koupí NFT budete moci přispět i na dobrou věc a stát se sponzorem projektu „Give me Five“. Část zisku z prodeje NFT bude použita na stavbu sportovních hřišť, zejména tenisových kurtů v obytných čtvrtích na podporu sportu.
Automobilka Renault se plánuje trvalým způsobem usadit v ekosystému Web3. V budoucnu plánuje další sbírky NFT, přičemž každá bude mít svou vlastní využitelnost a výhody. Každopádně, spuštěním platformy Web3 a první generace NFT během medvědího trhu R3NLT prokazuje velkou drzost a silnou touhu trvale se ukotvit ve Web3, který je stále teprve v plenkách.